Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Gazdagság

2019. szeptember 27. - The milkman

"A nap behunyorít az ablakon: jónapot ! hallgatom..." Geszti Péterrel - eddig - háromszor találkoztam életemben, ebből kétszer beszélgetéssel töltöttük az időt. Határozottan jó emlékeket őrzök róla. De ennek pár éve már... Tegnap viszont olyan emberekkel beszélgettem, akikkel eddig még soha, vagy csak elvétve találkoztam. Lehettek vagy heten-nyolcan és mindegyikkel négyszemközt folyt a diskurzus.Senki nem rohant, oda tudtunk figyelni a másikra, véleményt cseréltünk, vitatkoztunk. Még a játszótéren is belebotlottam egy apukába, akivel egy jó fél órát tudtunk dumálni, de a trolimegállóban sem "úsztam meg": egy idős úr - minden át,menet nélkül - beszámolt nekem és a kisfiamnak arról a tényről, hogy ő - 50 évvel ezelőtt - a hittanóra helyett inkább "csajozott'. (Talán az adta az apropót, hogy egy templom mellett vártuk a buszt...) Abban maradtunk, hogy csajozni jó.

A nap vége - egy virtuális plüssállat focimeccs után - pedig megint csak egy beszélgetéssel zárult. Budapestre látogató gyerekkori barátommal (43 éve tart ez a kapcsolat....) egy sör-virsli vacsora keretében váltottunk szót.

A gazdagságot leginkább pénzben mérik és pénzen sok mindent lehet venni. Majdnem mindent. De "igazi" jó beszélgetéseket, "odafigyelős" kapcsolatokat és barátokat nem. Na ezt is megbeszéltük, nemdebár ?!

"A hab mese csak, jön a borotvaél, sok a gond , ha az ember egyszer, csak egyszer, egyszer él..."

Milkman

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr615174306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása