Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Nem az Amazonas ég...

2019. augusztus 28. - The milkman

...hanem az arcom, amikor betérek egy Vas megyei kiserdőbe és érzékelem: korunk modern társadalma mire képes, amikor környezetszennyezésről van szó... Szemét, műanyagpalackok, vödrök, kerítésdrót és a legszomorúbb: egy mostanában magát egyre inkább reklámozó amerikai gyorsétterem "csomagja" mellett egy kis rókatetem fekszik.

Erről kellene beszélnünk és tennünk már valamit (OKTATÁS, NEVELÉS) , és nem Brazíliára szegeznünk tekintetünket. Meg a G Hetekre, akik sebtiben találtak 20 millió dollárt és ezzel le is tudták az Amazonas problémáját. "Fogd a pénz, és olts !" És egymás vállát lapogatják. Ez az égés... Szerintem.

Vas megye tovább. Bár szülővárosomba nem jutottam el, de - mint a város volt sportolója - hitetlenkedve olvastam a 44 év után első vonalba feljutó kézilabda csapat történetét. jelesül: a várostól 40 kilométerre lévő Répcelakon kell játszaniuk a meccseiket, mert nincs megegyezés a csarnok használatáról...Egymásra mutogat a politikus, az egyesületi elnök, és a mégnemtomki'. Ki az erősebb, kinek érvényesül az akarata, ki vádol kit és vissza ?!

S közben a csapat beszáll a buszba és ledöcög a festői Répcelakra, hogy a hozzáértő helyi közönség előtt jól "megszorongasság" Görbiczéket. Én következetes lennék e témában is: akkor már a Haladás kiesőzónában ( NB II !) tanyázó focicsapata is Répcelakon rúgja a bőrt... Nem kell villanyfény...Nem kell, hogy az is égjen... Minek ? ! Környezetvédelem...

Égés. Én most felajánlok 2000 forintot annak, aki elmondja nekem, hogyan lehetne eloltani ezeket a helyi tüzeket...

Mm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr4115029076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása