Tej-chi

The Milkman

The Milkman

...Nem én kiáltok

2019. május 14. - The milkman

... a Saratov dübörög.És én megértem... Teletömjük szerencsétlent ! Csak a mai napon:  1. megérkezett a 16. és 17. fajta, kifejezetten grillezésre alkalmas füstölt sajt. (higgyétek el: PONTOSAN számoltam) 2. kaptunk 1 literes jegeskávét (kerestem a hozzácsomagolt  szívkatétert , de nem vót'), 3. a 4.fajta görög joghurt (én értem, hogy van ógörög, meg újgörög,na de mi van még ?!) 4. Beazonosíthatatlan, emberi fogyasztásra alkalmas tejtermék, színes golyócskákkal a tetején (tippem: alföldi joghurt,bájos kakasherével. Én nem mertem megfogni...)

Ott álltunk kitűnő (szintén árufeltöltő) kolléganőmmel és szélz mítingbe bonyolódtunk. Bele.

Az az utasítás , hogy a Részlegvezető dönt az új áruk helyére. Eddig okay. Viszont ő csak három nap múlva gyön' dolgozni. Ez nem okay. - Vegyük át részlegesen  részleget ! - mondtam egy kissé megrészlegülve a hatalomtól .

"Légy egy fűszálon a pici él
S nagyobb leszel a világ tengelyénél."

- Tegyük ki a termékeket, Mi, Munkások ! - suttogtam

- Ebből még nagy baj lehet..De hová gondoltad ?!  - így a tapasztalt, konspiratív kolleganő.

- A sajtokat a ...sajthoz. A jegeskávét a kávékhoz és a görögöket  a falóba !

- Faló ?!

- Follow me és bízzál bennem ! - így én. - Elvégre az én heréimmel játszom.

Ezzel meggyőztem őt és sűrűn hátrafelé pillantgatva, beszuszakoltuk Saratov túlterhelt pocakjába az újdonságokat.

Kíváncsi vagyok és egy kicsit félek, mit szól ehhez a részlegen Vezető. Mert..

"Hiába fürösztöd önmagadban,
Csak másban moshatod meg arcodat."

Aludj el szépen, Nagy Saratov !

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr9714827112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása