Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Saratov vérbosszúja...

2019. március 20. - The milkman

...avagy : Egy (lé)hűtőnek is van lelke.

Brit felmenőkkel is rendelkező fejvadász barátom - Vizdom Csőrcsill - szavai jutnak eszembe:

" - Ha a Tejcsarnokba mész dolgozni, csak Vért, Verejtéket és Könnyeket ígérhetek neked..."

S lám a mai napon, miközben a Tejhűtő árván maradt területeit borítottam el egyliteres palackokkal, a jóslat egyik része bevált: a sokat látott hűtőnek nem ízlett a rengeteg teher, nyitogatás,lehelgetés és a felső polcáról lecsúsztatott egy literes csomagot, a padló irányába ! AKTION ! Észleltem a bajt és mint önkéntes tejszínelő utánanyúltam a palacknak ! Igen ám, de ekkor Saratov mester - visszafordítva a támadási energiámat -  kinyitotta körmét ( ami egy fémpöcökként jelent meg) és a mentő kéz visszafordíthatatlanul beleszaladt a csapdába!

A tej lezuhant , a kéz kicsorbult, a vér kicsordult. ENNYI ! (Talán a Rambo XXV-ben volt ilyen jelenet...)

És most ?! Helyi érzéstelenítést rendeltem el magamnak - ehhez adva lett volna a szomszédos osztályon található akciós vodka - és kimostam az öltözőben a sebet, de a vér csak csorgott tovább...(miközben Saratov mester elégedetten dünnyögött a helyén.)

Szerencsére értő kezekbe került a kezem (két kéz kezet mos) és hamarosan pólyás Milkman lettem. (Köszönöm É-nek és Sz-nek a törődést !)

Utam ezután a rendelőintézetbe vitt, ezért nem találkozhattam a Saratov mesterrel, a helyszínen.

De a belső, zen dialógust már lefolytattam Vele:

"- Mester, mit tehetek azért, hogy elkerüljem az ilyen eseteket , óóó, mondd el nekem !"

"-Feleslegesen ne nyisd rám az ajtót, csak ha tejesen fel vagy készülve, kedves fiam..."

Így történt. Te vagy a tanú, Tetanus...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr2514703654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása