Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Évértékelés

2022. február 14. - The milkman

Felbuzdulva az egymást érő évértékeléseken, magam is kiadok egyet. De én egyből a 2022-es évre tekintek vissza. Kezdjük ! Nem indult jól az esztendő...Kedvenc kisboltomban 180 forintról 220-ra ugrott a kávé ára. Vele együtt a vérnyomásom is. A bolt előtt álldogáló-iddogáló férfitársaimmal megosztottam aggodalmaimat, amire ők dünnyögve: - Nem jelent ez jót világgazdaságilag... Azt hiszem az inflációra céloztak. De kormányunk is céloz : választási pénzeső hull a magyar polgárokra, csak álljanak jó helyen. Hááát. Nekem ez sem jött be. Fiatal már nem vagyok, nyugdíjas még nem, a gyerekeim járnak hozzám, de nem én nevelem őket... Mit mondjak még a teljes autszájderséghez ? Megvan ! A szociális szférában dolgoztam, ahol nem hajtották végre az ígért bérfejlesztést... Azok a fránya forráshiányok...Azt is látom, hogy a sportban nem fagytak be a források: a Fradihoz sorra jönnek a külföldi "topjátékosok", így van esély, hogy a bajnoki hajrában megelőzik a Felcsút-Kisvárda tandemet. Hajrá. De a téli olimpiai aranynak sem tudok örülni annyira...Shaolin Sándor Liu polgártársam - csak az államtól - közel 130 000 000 magyar forintot kap szerepléséért... Én ezt egy picit sokallom...

Vagy... Engem idén elkerül a pénz...Biztosan csak irigy vagyok. Magyar vagyok, irigykedem. De valami jót is hadd említsek: sikerült elintéznem az idei kerületi parkolási engedélyemet ! Ez is drágább lett, naná! De a jó hír az, hogy uszkve 4 hónapja legálisan lejárt műszakival rendelkező autóval csapatom, hatósági áras benzint spriccelve a hengerek közé. Tehát, ha valaki az kérdé' van-e új hobbim, hát büszkén válaszolok: - Van,! Parkolok, Újlipótvárosban. Nem kell ezt leértékelni, emberek ! Csak képzeljétek el: lemész az utcára. ( a kávét kihagyom,... lásd fent). Ránézel a 22 éves járgányodra. Két dolgot veszel rajta észre, ami a következő három: 1. Nem lopták el. 2. Nincs rajta büntetőcédula. 3. Ma is BKV-val közlekedsz , így elköszönsz a járműtől. Egyenlő: fenntarthatóság, klímavédelem, karbonlábnyom. Na. Összegezve: történtek rossz és még rosszabb dolgok 2022-ben. Egyben azonban biztos vagyok: ha a választási ígéretek 1 százaléka teljesül, már jobb életem lesz. Bár a kávéért a kisboltban lehet, hogy ezressel fizetek.

Köszönöm, hogy meghallgattak. Hajrá Fradi, hajrá Sándor Liu, hajrá én. (utóbbi nagyon...)

MM 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr8017492774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serény Vélemény 2022.02.15. 08:19:40

Ezt tényleg nem értem! Miért spriccelsz benzint a hengerek közé? Ha injektoros autód van, akkor az a hengerek_be_ spricceli az üzemanyagot, ha meg karburátoros, akkor a porlasztó a "szívás" ütem alatt a beszívott levegőbe gázosítja el azt, de így is, meg úgy is a hengerbe kerül...
süti beállítások módosítása